شعر عاشقانه موج عاشق
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شعر عاشقانه موج عاشق - www.TakPayamnak.com

 

دنبال من می‌ گردی و حاصل ندارد
این موج عاشق کار با ساحل ندارد

 

باید ببندم کوله بار رفتنم را
مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

 

من خام بودم ، داغ دوری پخته ام کرد
عمری که پایت سوختم قابل ندارد

 

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی :
از برف اگر آدم بسازی دل ندارد

 

باشد ولم کن با خودم تنها بمانم
دیوانه با دیوانه ها مشکل ندارد

 

شاید به سرگردانی ام دنیا بخندد
موجی که عاشق می‌ شود ساحل ندارد

 




:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: شعر عاشقانه موج عاشق ,
:: بازدید از این مطلب : 3231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی